Post numer: #1Wysłany: 2009-08-13, 11:01 [new!]][_,oSer | ADMIN | War3
Cześć mam na imię : Robert
Pochodzę ze : Szczecina
Mieszkam aktualnie w : Szczecinie
Urodziłem się : 25.12.1993r.
Czyli mam lat : 15 i jedna połóweczka.
Gram w Counter-Strike (lat/miesięcy/dni) : gram od 12 roku życia czyli 3,5lat
Gram na (steam/nosteam) : steam : HaxioreQ
Chcę zostać adminem/aslotem bo :
Bardzo lubię ten serwer, spędzam na nim dosyć czasu, nie raz nawet napotykam ludzi łamiących regulamin. A testy w adminowaniu sprawiły by, że by takowych osób nie było, lub było znacznie mniej.
Byłem już adminem na serverach :
Nie tutaj jeszcze nie, lecz na innych serwerach dużo razy np. na Puchatku[FFA], FragArena[TP] itd. A tak poza tym jestem moderatorem na innej sieci serwerów.
Poświęcam dziennie grze : ok 7-8h dziennie
Jestem pewien iż warto mnie wybrać bo : Staram się, jestem uczciwy, służę pomocą gdy tylko ktoś jej potrzebuje :)
O sobie mogę powiedzieć, że : Jestem "no liferem" tzn. siedzę dużo przy komputerze.
Dla innych graczy jestem : Zwykłym graczem, lecz niektórzy twierdzą, że dobrze gram i potrafię odróżnić czita od skilla.
+ coś od siebie.
Mam dobry ranking na serwerze. Bo już 26, na ok 2tys. osób. Gram w porach poludniowych, i popoludniowych. Dużo graczy mnie zna, potrafię się dogadać z adminami itd. Dajcie mi tą szansę :)
Pozdrawiam, Robert Uziębło.
Ostatnio zmieniony przez ][_,oSer 2009-08-13, 11:07, w całości zmieniany 1 raz
____________________ Chodził cziterek po mapie,
trzymając kałacha w łapie.
Wołam go "Ej, Ty! Łapaj!
Z mojego digla chapaj!"
I leży na ziemi cziterek pomięty
Bo został przeze mnie ściągnięty.
Reklama Zareklamuj się w FPSproject.com
Zostań naszym :
* Partnerem
* Graczem
* Użytkownikiem Mało ? to zostaw u nas swoja reklamę !
Przejdz do dzialu Kontakt
i postaraj sie z nami tworzyc portal.
Miejsce na Twoja reklame. W razie pytań lub chęci nawiazania współpracy pisz : gg: 7892651