Nr Użytkownika: 1812 Wiek: 17 Dołączył: 13 Mar 2009 Tematy: 0 Posty: 42 Skąd: Toruń
Post numer: #1Wysłany: 2009-03-17, 19:15 Multiserver
Mam prośbę i pytanie czy bedzie to multiserver ?? bo mam only steam i non nie moge miec czasami tak jest i prosilbym aby moderator albo ktos kto to potrafi zrobił too ...
Odpiszcie mi admini kiedy to bedzie zrobione bo na pw nie odp .
Serwer stoi na multibinarkach. Więc zarówno gracze Steam jak i Non, mogą wejść na Zombie i grać razem - jeśli o to wam chodzi. Serwer jest widoczny w menu NonSteam, w zakładce Favourites. Natomiast na Steamie, musicie (chyba) kopiować sobie IP i poprzez konsolę wpisywać: connect IP.
wiem o co ci chodzi kill ale zrozum predzej wchodzilem normalnie a teraz nie macie zrobionego multiservera ... jak wchodze na serva pisze ze jest 47 a ja mam 48 czyli 47= non 48=steam ... pls zrobcie tak jak predzej zeby byl multi !!! : (((
To ja nieweim moze Multibinar na którym stoi serwer jest uszkodzone (nie wiem nie znam się - przypuszczam)
No i wiec jak chciałem wejsc na serwer ze stem'a to wyskoczyło cos takiego
"
This server is using an older protocol ( 47 ) than your client ( 48 ). If you believe this server is outdated, you can contact the server administrator at (no email address specified)"
[ Dodano: 2009-03-18, 20:06 ]
No ejj moderator codziennie na kompie to nie moze chwili poswiecic dla graczy steam i zrobic tego ... ; /
Plss !
[ Dodano: 2009-03-18, 21:38 ]
No ejj zrobcie tak jak jest HeadShot serv ... mozna steam i non takie cos zrobcie pls ! mowiliscie niedlugo zaraz itd a juz 3 dni czekam jak nie 4 ...
Nie no jak nie ma problemow z przejrzeniem serwa w poszukiwaniu bledow to moglibyscie chopaki ulzyc a jesli sa no to trudno ... musisz poszukac innych serwerow.
ps.ja na przyklad nie moge wchodzic (ba wogule nie moze mi wyszukac) na serwer 4fun i nic nie zrobie.