Post numer: #1Wysłany: 2009-08-06, 19:26 Ktoś gra na moim nicku!! - Piv0
Admini proszę o jak najszybszą pomoc!!! 18 lipca wyjechałem na wakacje(na 14 dni).Miałem wtedy 40 lvl barbarzyńcą.Po powrocie wchodzę na serwer mam 41 lvl i 50% na barbarzyńcy i gracz o nicku Koszmar pisze do mnie ze podszywam sie pod jego kolege O.o.Dziwne bo gram na tym nicku (Piv0) od paru lat w cs'a. Postanowiłem założyć hasło na nick.3 sierpnia według szablonu z forum wysłałem PW do Fayranta z hasłem na nick Piv0. od tamtego czasu przez 3 dni nie grałem w cs'a z powodu mojego pobytu poza miastem. 6 sierpnia wróciłem do domu.Włączam cs'a wpisuję w konsoli setinfo _pw (tutaj hasło jakie podałem w PW do Fayranta) i nie chciało mnię połączyć z serwerem.Więc ponownie napisałem PW do Fayranta aby napisał mi jakie hasło przydzielił do nicku Piv0.Po chwili otrzymałem odpowiedź.I tutaj sie zdziwiłem...otwieram PW patrze a tam całkiem inne hasło niż to, które podałem. Wchodzę na serwer a tam barbarzynca na 43 lvlu... wiem już na 100% że ktoś się podszywa pod mój nick ;/... proszę adminów o jak najszybszą pomoc!!!
Mogę dołączyć też pare SS'ów (jeśli to coś pomorze) na których jestem skanowany przez jednego z adminów.Oto one:
Z góry dziękuję. Piv0
Ostatnio zmieniony przez Piv0 2009-08-06, 19:32, w całości zmieniany 1 raz
Możliwe że się podszywał ktoś ale jeżeli nie to uważaj ponieważ dawałem sobie inny nick i widziałem że ktoś podkreślam ktoś grał na tym nicku na AIM BOCIE lecz gdy dawał swój nick to już zabaweczki były off a demka akurat nie nie zrobiłem wiec uważaj sobie będę miał cię na oku aha a po 2 ZŁY DZIAŁ
____________________ Najlepszą Obroną Jest Atak
Reklama Zareklamuj się w FPSproject.com
Zostań naszym :
* Partnerem
* Graczem
* Użytkownikiem Mało ? to zostaw u nas swoja reklamę !
Przejdz do dzialu Kontakt
i postaraj sie z nami tworzyc portal.
Miejsce na Twoja reklame. W razie pytań lub chęci nawiazania współpracy pisz : gg: 7892651