Post numer: #1Wysłany: 2008-07-01, 22:08 killer | admin HS
Cześć mam na imię : Michał
Pochodzę z : Polski
Mieszkam aktualnie w : Rzeszowie
Urodziłem się : 28.07.1991 r. 14:00 środa :D
Czyli mam lat :16, za 1 miecha 17
Gram w Counter-Strike (lat/miesięcy/dni) : 2 lat
Gram na (steam/nosteam) : kupuje steama
Chcę zostać adminem/aslotem bo :na serverze HS są potrzebni admini do pilnowania przadku myślę ze mogę pomóc w adminowaniu.
Byłem już adminem na serwerach : Razem z Killem mieliśmy swój serwer i byłem adminem na innych serverach
Poświęcam dziennie grze : ok. 3-4 h (głównie 4fun) a na weekendzie to 7-8 h.
Jestem pewien iż warto mnie wybrać bo :Ponieważ staram się być miły na serwerach, nie szukam zwady z graczami. Dużo czasu poświęcam na grę na serwerze 4fun
O sobie mogę powiedzieć, że :Jestem uczniem technikum, lubię grać w CS,
Dla innych graczy jestem : Staram się być miły o resztę zapytajcie graczy...
Znam sie na Adminowaniu, znam Amx,
Serwery Tau są jedynymi na których gram, bo tu jest fajnie, tu jest miła atmosfera i spoko ludzie. Grałem wczesniej na nicku; kocik obecnie gram na nicku killer
Dziękuję za uwagę i proszę o pozytywne rozpatrzenie mojego podania.
Pozdrawiam killer
Ostatnio zmieniony przez killer 2008-07-01, 22:10, w całości zmieniany 2 razy
jak z takim podejsciem kazdy bedzie podchodzil "nie gram bo tam nikogo nie ma" to naprawde tego servera nigdy w zyciu sie nie zaludni... zreszta nie chrzan bo codziennie tam przesiaduje od 30minut do 2h z 4-5graczami... a Ciebie ani razu tam nie widzialem, ale jako, ze udziela mi sie ostatnio wakacyjny humor to w ankiecie zaglosowalem mimo wszystko na tak.
Postaraj się rozkręcić HS i dobrze zareklamować serwery TAU - wtedy napewno wszystko Ci się uda...
Na HS-ie rzadko grają, ale bywają momenty, że brakuje wolnego slota - potrzeba trochę szczęścia. Jesteś porządnym graczem (bynajmniej ja Cię takim znam) więc nie widziałbym z mojej strony sprzeciwu.
Pozdro!
EDIT by Sharp
Cytat: