Post numer: #1Wysłany: 2008-12-28, 20:37 NIESLUSZNY BAN
Witam!!
Mam pytanko do niejakiego admina o nicku SZCZERBOL ktory mnie dzis zbanowal za nic!
Jestem nowym graczem na serverach FPS ale w CS'a gram od 4lat, przewaznie na serverach Czaban #1 ktory jeszcze do niedawna byl serverem MS AGH w KRK i innych studenckich w KRK.
Jako ze jest to moj 1 (slownie: PIERWSZY) BAN gdziekolwiek, to jestem w glebokim szoku!!!
Moglbym to olac bo przeciez to nie jest jedyny server w internecie ale tak tego nie zostawie! Nigdzie na zadnym serverze gdzie gralem wczesniej nikt nawet nie posadzil mnie o czitowanie a tu prosze... Admin szczerbol czy jak mu tam - szaleje z banami jakby od wczoraj mial admina...
Swiadczy to o kilku rzeczach, a mianowicie:
- albo w/w admin byl pod wrazeniem moich statow 9-1...
- albo w/w admin czul sie urazony ze ktos moze byc lepszy od niego...
- albo poziom na tym servie jest tak paskudny ze jak ktos przyjdzie kto umie grac - dostaje automatycznie BANA... tak na dzien dobry i do widzenia jednoczesnie...
- dodam rowniez ze KABUL jest moja ulubiona mapa a zwlaszcza w CT
-oczywiscie prosze o odbanowanie bo nie jestem zadnym cziterem!!!
nie zamierzam sie usprawiedliwiac bo nie mam zainstalowanych zadnych dodatkow do CS'a
tylko i wylacznie normalna instalka CS 1.6 reloaded no steam - 321MB
pozdrowienia dla admina ktory ma urojenia i wydaje mu sie ze wszyscy wokol maja WH AIMA I NIEWIADOMO CO JESZCZE...
_________
Qba
Ostatnio zmieniony przez Qba 2008-12-28, 20:44, w całości zmieniany 2 razy
Admin nie posadzal Cie o czitowanie tylko mial podejrzenia co do Twojej gry i zrobil Ci ss'y. Przeczytaj ten temat i wrzuc je poprawnie na forum -> http://fpscs.net/topics43...orum-vt1295.htm
Ostatnio zmieniony przez Arturo 2008-12-28, 21:04, w całości zmieniany 1 raz
litania byla po to ze cholera mnie bierze jak jakis dzieciak - admin nie popatrzy dobrze na spec jak ktos gra tylko wali bany na lewo i prawo!!! i to w dodatku nieslusznie...