Post numer: #1Wysłany: 2009-07-07, 19:10 [BrownSugar]QQrykQ na FFA2 BF2- prośba o un-bana.
Witam!
Zwracam się o un-bana na moje konto [BrownSugar]QQrykQ na serwrze FFA2 BF2.
Przy okazji zwracam się z zażaleniem na Admina: SzalonySzaleniec..
Pan SzalonySzaleniec dostał na mapie Inferno granatem potem z m4 i miał wielki problem do mnie więc dał mi wrednego bana pod pretekstem WH. Świństwo, bo gram na servie już jakiś miesiąc bez żadnych większych zarzutów. Ludzie mnie kojarzą i w sumie jako tako się z nimi dogaduje. Ogólnie pozytywna sprawa, bo po raz pierwszy wkręciłem się mocniej w BF2.
Szkoda troszkę, że dajecie statystykę "admin" ludziom, którzy jak (brzydko mówiąc) dostaną w dupę to mszczą się na zwykłych graczach. Nie mam 16 lat, nie jestem dzieckiem, gram w CS'a od 6/7 lat.
Pozdrawiam
[BrownSugar]QQrykQ
Oto SS:
Witam!
Zwracam się o un-bana na moje konto [BrownSugar]QQrykQ na serwrze FFA2 BF2.
Przy okazji zwracam się z zażaleniem na Admina: SzalonySzaleniec..
Pan SzalonySzaleniec dostał na mapie Inferno granatem potem z m4 i miał wielki problem do mnie więc dał mi wrednego bana pod pretekstem WH. Świństwo, bo gram na servie już jakiś miesiąc bez żadnych większych zarzutów. Ludzie mnie kojarzą i w sumie jako tako się z nimi dogaduje. Ogólnie pozytywna sprawa, bo po raz pierwszy wkręciłem się mocniej w BF2.
Szkoda troszkę, że dajecie statystykę "admin" ludziom, którzy jak (brzydko mówiąc) dostaną w dupę to mszczą się na zwykłych graczach. Nie mam 16 lat, nie jestem dzieckiem, gram w CS'a od 6/7 lat.
Pozdrawiam
[BrownSugar]QQrykQ
Oto SS:
Trzymajcie się ciepło..
Chociaż we Wrocławiu dzisiaj tragicznie gorąco!
Ostatnio zmieniony przez BrownSugar QQrykQ 2009-07-07, 19:11, w całości zmieniany 1 raz
2. Trzykrotne ukaranie tego samego gracza może zakończyć się banem dożywotnim