Post numer: #1Wysłany: 2010-02-28, 21:22 Auto BH w NEW GAME ?
Witam, czy jest taka możliwość włączenia auto bh w new game? sciagnelem sobie kilka dobrych mapek i chciałbym je wypróbować tylko ze jak włączam to jest bez bh i takie granie nie ma sensu. Chodzi mi o takie bh co na DR. Jak można to proszę krok po kroku bo jestem w to zielony... :)
Z góry dzięki :)
Ostatnio zmieniony przez smolki14 2010-02-28, 21:29, w całości zmieniany 1 raz
zainstaluj amxx i wgra j plugin deathrun czy jakos tak
____________________ Nauczcie się pisać na admin say, czyli wciśnijcie klawisz U, dajcie znak @ i napiszcie info adminowi o waszym podejrzeniu
hej hej chu** :D
Ściągasz AMX dla leniwych, potem ściągasz mod [DR]. Wpisujesz cvary w amxx.cfg
Kod:
;Przydatne pluginy
ad_manager.amxx ;reklamy na serwerze, możesz edytować w configs/advertisements.ini
deagsmapmanager.amxx ;plugin od map, gdy dodajesz mapę, dopisz jej nazwę do: cstrike/mapcycle.txt, amxmodx/configs/maps.ini, amxmodx/configs/allmaps.ini oraz amxmodx/configs/standardmapsmaps.ini jesli chcesz aby wszystko super śmigało;p
voice.amxx ;super plugin do zarządzania głosem, więcej w amxx.cfg
;DeathRun
deathrunmanager.amxx ;główny plugin DeathRun
drtriggerhurtfix.amxx ;fix do błędu z trigger hurt
;drspirites.amxx ;obrazek gdy zginiemy, wyłączony
func_rotate_fix_engine.amxx ;fix dla function rotate(wymaga modułu engine)
stuck.amxx ;zapobiega utknieciom graczy
team_join.amxx ;dołącza graczy do teamów
dr_lock_buttons.amxx ;blokuje używanie sprays
bhop.amxx ;automatyczny bhop, zmiana cvarów a amxx.cfg
Mapy startowe wpisujesz do server.cfg
Ogólnie połapiesz się co i jak, po ściągnięciu amx dla leniwych tam będziesz miał all, jak włączać mody, jak ustawić cvary itp itd etc, jak coś to pisz na pw, dam ci amx i mod dr.
____________________ by 3^k
Aleś se podpis zajebał:D
Ostatnio zmieniony przez MagiC* 2010-03-02, 13:43, w całości zmieniany 1 raz