Post numer: #1Wysłany: 2009-07-08, 20:38 Admin Aki
Nick Admina: Aki
Gdzie to się wydarzyło ? : 4fun
Opis sytuacji :
koles zacza sie zucac ze niewrzucilem ss na forum za bana na war3 niedaje wyjasnic nic tylko na sile banuje przez jego bana doszlo do tego ze musialem przeinstalowac cs po kasowalo mi cfg po laczeniu z serwem utracilem ss 1 raz zmienilem ich format wiec teraz juz niepasuje ze sa modyfikowane innych juz niemam joksik banowal za to ze mialem w cfg komende cl_minmodels 0 wszystko wyjasnione ss mam tylko modyfikowane zaden zemnie informatyk niemam co robic gram od 3 lat od tau az po teraz nigdy niebylo prooblemu i nagle o haxy?? o.O oto odpowiedz aki'go "co mnie to obchodzi" skoro tak sie stalo da sie cos zrobic ale niemozna napisac do kolegi ktory zbanowal tylko miec w dupie i napisac ze regulamin a gdzie tam napisane ze banujemy za "cl_minmodels 0"
Nie wrzuciłeś SS wiec ban powinien zostać dla nas potecjalnie masz Wh wiec bez ss nie możemy powiedzieć że nie masz wh
Masz na wrzucenie SS 24h jeżeli w tym czasie nie wrzucisz a pojawisz sie na serwie to ban leci i koniec
tlumacze wam ze niemam oryginalnych wiec kiedys raz sie trafilo ze ktos zmodyfikowal bo sie dalo na tych niema ja kzabardzo to po 1 ale nie moga byc zmienilem format bo zle wrzucone na forum byly a oryginaly niemialem ale widac ze sa ok przeciez da sie obcykac to wszystko widac idealnie mozna by zagadac z koksikiem i wyjasnic i tyle jest regulamin ale w nim niema ze banuje sie za cfg ustawiony tak nie inaczej ale jest ze trzeba wrzucic ss bo wy w kolko otym samym ale zasranego bana dostalem niesprawiedliwie ciezko zrozumiec tylko pierdolenie " jest regulamin wrzuc ss" sie nauczcie lepiej zwracac uwage jak kto gra zygac mi sie chce od tego srania o regulaminie
Ban ma zostać i nie wiem od kiedy cfg kasuje się od bana xD
Po przeinstalowaniu cs niestety screenów nie kasuje !!! Wiec skończ z tymi bajeczkami !!