Nr Użytkownika: 1850 Wiek: 16 Dołączył: 16 Mar 2009 Pomógł: 1 raz Posty: 344 Skąd: Osie
Post numer: #1Wysłany: 2011-12-18, 15:25 Medi | Skarga
Nick Admina : Medi
Data incydentu : 18.12.2011
Mapa : dust2
Opis sytuacji : Powiedziałem do admina "Medi kur*o klatkujesz". Po czym od razu otzymałem bana. Nie wiem, nie znam się, ale zdaje mi się, że ta część regulaminu wciąż obowiązuje:
Cytat:
5.3.3. Każdy administrator zobowiązany jest poinformować gracza o Ew. karze za jego zachowanie, przed Ew. ukaraniem.
. No cóż, jeżeli za powiedzenie tego wyrażenia jest na tyle straszne. Przyznaję się, złamałem regulamin, aczkolwiek myślę, że jakieś ostrzeżenie przed banem powinno być. Zwłaszcza, jeżeli "obraza" była użyta w celu uświadomienia admina, że klatkuje ;x
Ta skarga to żart ? jeżeli ktoś czituje, to mamy mu najpierw powiedzieć "kolego kochany, przestań czitować, bo dam ci bana?" Oczywistym jest, że obrażanie jest zakazane, tak samo jak i czitowanie, więc ban idzie bez ostrzeżenia. Jeżeli się mylę to niech ktoś mnie uświadomi
Wywaliłbym temat do kubła
Ostatnio zmieniony przez Heleniarz 2011-12-18, 15:54, w całości zmieniany 3 razy
info jest w powodzie bana/kicka.
Nie chodzi o to w tym wpisie, że najpierw dajemy ostrzenie, a potem dopiero karamy. Oczywiście, admin mógłby najpierw zganić gracza za zachowanie, lecz nie musi.
Kod:
5.1.1 Zakazuje się używania treści obraźliwych na serwerach gier.
Kod:
5.3.4. Każdy administrator ma prawo do ukarania gracza za wykroczenia i łamanie regulaminu.
anr nie grał za często w csa to źle sformułował ten punkt:D
i jakby nie patrzeć amxx bansy dają ci info za co kara, sam ban jest wlepiany po paru sekundach:]
To tak w ramach wytłumaczenia zgodnie z regulaminem.
Patrząc na to jako na pospolitą skargę - idiotyczna. Plujesz się o bana za zwyzywanie ludzia. Kwiatków się za to spodziewałeś?:D