Post numer: #1Wysłany: 2011-12-20, 14:33 GieKSa unban
Mój nick w grze : GieKSa
Kto ukarał : faces jakis
Sposób kary : ban
Czas kary : permanent
Mapa : de_dust2
Godzina : 14.30
Data :20-12-2011
Powód kary : podejrzenie nieczystej gry
Treść odwołania : gram czysto od lat.
Te areha albo dziadzia wezcie mnie tam odbanujcie bo bana znowu dostalem za skilla... w dodatku nie dal zadnych demek ani mi screenow nie zrobil. Po prostu tak o mi walnal bana i sie cieszy nie... Gratulacje tam faces ale w ten sposob nie zrobicie kariery na tym serwie cale zycie bedziecie mieli botow na serwie jak bedziecie banowac normalnych graczy.
Z gory dzieki. Nick - GieKSa jak co.
Ostatnio zmieniony przez zielonka 2011-12-20, 14:38, w całości zmieniany 3 razy
Ja tylko opiszę jedną twoja akcje.
Byłeś na b, przed brama był koleś, Ty cały czas patrzyłeś w bramę jak koleś się odwrócił wychyliłeś się i go zabiłeś i od razu spojrzałeś na skrzynki przy oknie przed b i zacząłeś strzelać. Powiesz ze ten typ przed b to fart ale drugi ? Nie mogłeś wiedzieć że tam jest a Ty na pewniaka wyskoczyłeś i od razu zacząłeś w niego napierdalać. ( to był @@@@@@@@@@@)
Następnie zbiegłeś środkiem i od razu czekałeś aż wychyli się z a. Jak go zabiłeś momentalnie spojrzałeś na gale bo zbiegał tam koleś, tylko że na początku nie było go słychać a Ty już tam leciałeś. Z tej akcji cały serwer miał bekę bo była na prawdę magiczna.
BUAHAHAHAHA Stary o akcji na b z @@@@@@@@@@@@@@@ to ja typa slyszalem obok skrzynki a o 2 akcji nie pamietam byc moze byla magiczna ale co z tego no moze farta mialem nie wiem stary odbanuj mnie bo nie moge czytac co ty tu wygadujesz xd mogles mi chociaz screeny wtedy zrobic obojetnie nie wiem demo byle co :D:D
Stary nie masz zadnych dowodow na to ze mam wh i mnie banujesz za damski ch (tzn. za skill) odbanuj mnie i tyle no i zrob mi te ssy kiedy ci sie podoba... czekam.
może jakieś proszę? I to ja ci dałem bana nie fast, nawet nie ogarniasz rang na forum.